Зам.-областният управител Пламен Огнянов откри работен семинар по проект

Дата на публикуване: 14.09.2010 20:20
    Зам.-областният управител на Ловеч Пламен Огнянов откри работен семинар за представяне на Вътрешните правила за организация на административната дейност (за оборот на електронни документи и документи на хартиен носител) в областните администрации, към под-дейност 2.3 „Подготовка на инструкция за тяхното привеждане към нуждите на конкретната администрация", по изпълнение на проект „По-добро обслужване чрез електронно управление в Северозападен (СЗ), Северен Централен (СЦ) и Североизточен (СИ) район за планиране" на Областна администрация Плевен, по Оперативна програма „Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд. Областна администрация Ловеч е партньор по проекта.
    Семинарът се организира в изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Ре-инженеринг на работните процеси, разработване на вътрешни правила за документооборота на електронни документи и документи на хартиен носител и реализация на електронни и комплексни административни услуги по държавна и общинска собственост", сключен между Областна администрация Плевен и Дружество по ЗЗД "ТАФ".
    В събитието, провело се преди дни в троянския курорт Чифлик, взеха участие 24 представители на областните администрации, целеви групи по проекта, както и 74 общини.
    На семинара се припомниха принципите  на електронното управление и използването на електронен документ и електронен подпис, бяха представени разработените типови вътрешни правила за организация на административната дейност (за оборот на електронни документи и документи на хартиен носител) в областните администрации.
    Проведоха се дискусии върху предложените текстове на конкретни типови вътрешни правила за отделни администрации.

Потърсете в сайта